بهترین طرف طراحی سایت فروشگاهی - طراحی وب سایت

Wiki Article

با گذشت زمان و افزایش شبکه‌های اجتماعی هنوز برقراری تماس با تلفن بهترین و ساده‌ترین روش ارتباطی مخاطبان با سایت است. عده زیادی از مردم تمایل دارند که با خدمات دهنده و فروشنده خود ارتباط تلفنی برقرار کرده و مکالمه داشته باشند.

اگر بخواهیم همه دلایل اهمیت استفاده از وردپرس را خلاصه کنیم، می‌توانیم بگویم:

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. ما در این مقاله هر آنچه را که شما برای راه‌اندازی یک سایت در عرض کمتر از یک ساعت نیاز داشتید را آموزش دادیم. حال وقت آن رسیده است که آستین‌هایتان را بالا بزنید و شروع کنید! توجه داشته باشید موفقیت در کسب‌وکارهای اینترنتی مانند هر فعالیت دیگری نیازمند ثابت قدمی و تلاش مداوم شماست.

همکاری پابرجا میان تیم گوگل ادز نوین و مجموعۀ گوشی شاپ ثابت کرد موفقیت در تبلیغات گوگل با صرف هزینه‌های تبلیغاتی گزاف هیچ ارتباطی ندارد!

این شرایط ذائقه مردم را تغییر داده است. بنابراین حتی بعد از از بازگشت اوضاع به شرایط عادی، همچنان افراد ترجیح می‌دهند محصولات و خدمات خود را آنلاین سفارش بدهند.

بزرگترین و معروفترین این نوع فروشگاه و پلتفرم های اینترنتی در ایران را میتوان سایت دیوار نامید.

محصول جدید که وارد فروشگاه اینترنتی خود کرده‌اید و یا مقاله پرمخاطبی که در سایت داشته‌اید، می‌تواند توجه بازدیدکننده را به خود جلب کند. با قرار دادن لینک این مقالات یا محصولات می‌توانید مخاطب را بیشتر در سایت خود نگه‌داشته و امتیاز بیشتری از گوگل دریافت کنید.

سپس جهت پاسخ به هرگونه سوال و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

سلام من میخام یه سایت برای خودم بسازم تا ورد پرس رو یاد بگیرم برای ایجاد یک سایت رایگان که ورد پرس هم باشه چه کار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین

حریم خصوصی

سپس تیم ما، براساس موارد اعلام شده، سایتی مخصوص شما طراحی خواهند کرد.

در پرتال، شما یک قالب پیش فرض برای وب سایت یا فروشگاه خود انتخاب می‌کنید، محتوای این قالب را با توجه نیاز و سلیقه خود ویرایش دهید و سپس دامنه اختصاصی خود را به این وب سایت متصل می‌کنید. به همین راحتی و ظرف چند روز وب سایت شما ساخته می‌شود.

طراحی سایت با وردپرس یا با کمک قالب‌های آماده انجام می‌شود یا اینکه متخصصان وردپرس اقدام به طراحی قالب اختصاصی می‌نمایند.

تمام عناصر گرافیکی که در سایت به کار گرفته می‌شوند، مانند تصاویر، نمودارها، آیکن‌ها و غیره باید ساده و گویا باشند.
وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد.

در این بعد قرار است که رفتارها، واکنش‌ها و غیره کاربر زیر ذره‌بین قرار بگیرند. کاربر شما در سایت روی چه گزینه‌های کلیک می‌کند؟ برای رسیدن به هدف خود از چه اقداماتی کمک می‌گیرد؟ در برابر دکمه‌ها، فرم‌ها و لینک‌ها چه رفتاری از خود بروز می‌دهد؟ و غیره.

به ویژه که تجربه ثابت کرده است، مشتریان به برقراری این ارتباط دوسویه بسیار علاقه نشان می‌دهند.

رعایت کلیه استاندارهای طراحی سایت ریسپاسنیو و اجرای صحیح و بدون نقص سایت در انواع گوشی های موبایل با تمامی امکاناتی که به راحتی در اختیار کاربر قرار می گیرد شانس خرید از فروشگاه شما را بسیار بالا خواهد برد.

توجه: توصیه ما این است در ابتدای کار که هنوز محتوایی در طراحی سایت فروشگاهی سایت خود قرار نداده‌اید و سایت در حال راه‌اندازی است، این گزینه را فعال کنید (تیک را بزنید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

برای همین قبل از استفاده از این نوع قالب‌ها، باید حتما با کارشناسان تیم طراحی سایت در تماس باشید تا بتوانید بهترین قالب را انتخاب کنید.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر درخواست خود را ارسال نمایید.

اما از طرفی دیگر، امکان شخصی‌سازی این نوع سایت‌ها کمتر است.

ساختن یک وب سایت یک پروژه طولانی است که برای موفقیت در آن، تمام تیم‌ها بین کارفرما و مجری، باید یکپارچه و هماهنگ باشند.

حتی در صورت داشتن تعداد صفحات زیاد و محصولات زیاد، سرعت سایت کند نخواهد شد.

برای ایجاد یک برگه در وردپرس، به قسمت برگه‌ها در پیشخوان رفته و بر روی گزینه “افزودن جدید” کلیک می‌نمایید. بعد از انجام اینکار با صفحه مطابق شکل زیر روبه رو خواهید شد.

طراحی تعاملی طراحی سایت فروشگاهی با این‌که ریشه در طراحی وب و گرافیک دارد؛ اما تخصصی‌تر عمل می‌کند. به بیان دیگر، طراحان سایت تعاملی تنها با عکس و متن کار نمی‌کنند، آن‌ها موظف هستند عناصری را ایجاد کنند که کاربر تمایل به کشیدن، کلیک کردن، لمس و … آن‌ها کلیک کنید داشته باشد.

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی وردپرس می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده تر وردپرس ، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده میکردم. آن آرزو، اکنون، “همیار وردپرس” سایت منبع نام دارد.

برای انتخاب این حالت باید مطابق شکل زیر، به قسمت تنظیمات بخش پیوندهای یکتا رفته و گزینه “نام نوشته” را انتخاب کنید.

Report this wiki page