ساخت سایت

Wiki Article

باسلام شبتون به خیر. من مایلم که سایتم رو موبایل فرندلی کنم، امکانش هست که شما این کار رو برام انجام بدین؟ و هزینش چقدر میشه؟

همچنین، اگر قصد ساختن فروشگاه اینترنتی را داشته باشید، از آنجایی که پرتال برای این منظور نوشته شده است، در نهایت یک فروشگاه بهتر، سریع تر و با امکاناتی بیشتر خواهید داشت. مزیت نهایی پرتال نیز، هزینه بسیار مناسب است.

قیمت پایه برای طراحی سایت اختصاصی از ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

همان متنی که می خوانید روی هاست ذخیره می شود و از آنجا برای شما ارسال می شود.

اگر وب‌سایت خود را به‌صورت ریسپانسیو طراحی کنید، صفحه‌های آن وب‌سایت متناسب با اندازۀ صفحۀ نمایش کاربر نشان داده می‌شود.

برای اطمینان از این قضیه، باید توجه کنید که اندازه و استایل متون وب‌سایت شما با صفحه‌نمایش‌های مختلف سازگار شود. این کار را باید قبل از راه‌اندازی سایت خود آزمایش کنید.

در صورتی که قصد استفاده از قالب های پیش فرض پرتال را داشته باشید، فقط کافی است قالب خود را انتخاب کنید و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید. بنابراین، ظرف چند روز وب سایت خود را خواهید داشت.

وقتی این تصمیم طلایی را می گیریم که برای کسب و کارمان یک سایت داشته باشیم، نوبت به استخدام فریلنسر طراح سایت می رسد.

سرورها کامپیوترهای خاص با سخت افزار قدرتمند و تنظیمات نرم افزاری ویژه هستند که در مراکز داده امن و مجهز (دیتاسنتر) با سرعت و دسترسی بالا به اینترنت قرار گرفته و برای میزبانی سایت ها و اپلیکیشن های وب و موبایل استفاده می‌شوند.

آیا کد منبع به درستی نسخه بندی میشه؟ مدیریت نسخه چطور انجام میشه؟ آیا امکان بازگشت به نسخه های قبلی یا افزودن قابلیت های مختلف در محیط توسعه وجود داره یا همیشه فقط یک نسخه در دسترس وجود داره؟

اگر استفاده از وب سایت شما راحت نباشد، حتی یک طراحی بصری فوق‌العاده هم کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

چرا که قالب های وردپرسی، اکثراً ترجمه قالب های خارجی هستند و بنابراین چندان تطابقی با سایت های فارسی ندارند.

در پرتال، شما یک قالب پیش فرض برای وب سایت یا فروشگاه خود انتخاب می‌کنید، محتوای این قالب را با توجه نیاز و سلیقه خود ویرایش دهید و سپس دامنه اختصاصی خود را به این وب سایت متصل می‌کنید. به همین راحتی و ظرف چند روز وب سایت شما ساخته می‌شود.

ممکن است بپرسید که با محتواهای جاسازی‌شده در یک صفحه مثل آیکن رسانه‌های اجتماعی، ویدیوها یا تبلیغات بنری چه کار کنیم؟ نگران نباشید!
پیشنهاد وبزی: تعداد زیاد تصاویر برای سایت‌های آداپتیو مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ اما بهتر است فقط از تصاویری استفاده کنید که به آن‌ها نیاز دارید.

سرویس دهی منابع استاتیکی از چه دامنه ای انجام میشه؟ دامنه اصلی سایت یا یک دامنه بدون کوکی؟ سرویس دهی از دامنه بدون کوکی سبب افزایش سرعت بارگذاری صفحات و سهولت سرویس دهی و کش شدن منابع از سرور وب میشه.

  خیلی هم عالی! اما باید مطمئن شوید که متن وب‌سایت شما به اندازۀ کافی برای مخاطب خوانا باشد.

برای این کار باید سراغ طراحی تطبیقی بروید. این نوع طراحی به شما کمک می‌کند تا بخش‌هایی از متن یا تصاویر را برای نسخۀ موبایل حذف کنید.

ژاکت سرویس خدمات طراحی سایت را توسط افراد متخصص و مجرب با بهترین کیفیت در اختیارتان قرار می دهد.

شما برای برندسازی و معرفی خودتان در فضای وب، ارتباط بهتر با مشتریان و کم کردن هزینه های بازاریابی به سایت نیاز دارید.

ببخشید بعد از طراحی سایت تا چند وقت مسئولیت پشتیبانی رو هم به عهده می گیرین؟

همه این راه رو میرن. توصیه من به شما اینه که اشتباه بقیه رو تکرار نکنید. راه صحیح افزودن قابلیت به سایت وردپرس استفاده از ماژول هست.

بیایید به این نکته به عنوان یک بخش مهم توجه کنیم: اگر شرکت امنیت و پشتیبانی را ارائه نمی دهد، به هیچ وجه با این شرکت همکاری نکنید.

پس از انتخاب و تهیه سیستم مدیریت محتوا، نوبت به طراحی رابط بصری یا کاربری وب سایت می کلیک کنید رسد. طراحی رابط کاربری به معنای طراحی ظاهر و احساس یک وب سایت است. هر قسمتی که کاربران به آن دسترسی دارند باید دارای طراحی خاصی مرتبط با طراحی کل سایت باشد.

برای برآورد هزینه طراحی سایت باید بدونیم که چه امکاناتی برای سایت مد نظر دارید؟ سایت رو برای چه کاربردی لازم دارید؟ آیا طراحی اختصاصی لازم دارید؟ آیا پوسته اختصاصی لازم دارید؟ آیا علاوه بر پنل مدیریت سایت نیاز به پنل مدیریت حساب برای کاربران در فرانت سایت هم میخواید؟

هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس سایت منبع در این حالت بین ۵۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان بسته به امکانات و پیچیدگی سیستم خواهد بود.

در ادامه میخوام کلیک کنید در مورد قیمت طراحی سایت با وردپرس براتون کمی صحبت کنم.

سلام خسته نباشین، می‌تونم بپرسم نحوه پرداخت برای طراحی سایت با وردپرس در شرکت شما به چه صورته؟
حال شما وب سایت خود را ایجاد کرده اید و شرکت طراحی محافظت و پشتیبانی قابل اعتمادی را به شما ارائه می دهد.

سلسله‌مراتب بصری، مسیری است که چشم بازدیدکننده در یک صفحۀ وب دنبال می‌کند. وجود یک سلسله‌مراتب بصری منظم در طراحی نسخۀ موبایل وب‌سایت‌ها بسیار مهم است؛ چراکه طراحی‌ نامرتب یک وب‌سایت باعث می‌شود تا بازدیدکنندگان، تمرکزشان را از دست بدهند و در نهایت آن وب‌سایت را ترک کنند.

آدرس دامنه سایت وردپرس خودتون رو در مرورگر اینترنتی (ترجیحا گوگل کروم) وارد کنید و مراحل نصب وردپرس رو تکمیل کنید.

همچنین اگر همه عوامل کیفی رو در نظر بگیرید و سایت وردپرس رو با بیشترین سرعت و همه امکانات ممکن یک سایت فروشگاهی بخواهید باید به هزینه ای در حدود ۱۲۰ میلیون تومان فکر کنید. توسعه چنین سایتی ۴ تا ۵ ماه طول میکشه.

بله دوست عزیز، برای تماس می‌تونین با شماره واتسپ شرکت تماس بگیرین.

سلام دوست عزیز حدود ۳۰ درصد کار به صورت یش پرداخت و مابقی طبق چیزی که در قرارداد ذکر میشه دریافت میشه.

هزینه سایت از ۵۰ هزارتومن هست تا ۵۰ میلیون! شما باید برای دریافت قیمت دقیق، با واتسپ ما تماس بگیرین.

بنابراین بعد از بالا آمدن سایت، این طراح دیگر مسئولیتی از بابت تولید محتوا و سئو کردن سایت ندارد (برای ادامه مسیر باید به سراغ یک کارشناس یا مدیر سئو بروید).

ما انسان‌ها زیبایی و نظم را دوست داریم. یک وب سایت جذاب، تاثیری فوق‌العاده‌ بر روی مخاطب شما خواهد گذاشت.

هزینه طراحی سایت از ۵۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون تومان است و بسته به امکانات و ویژگی ها و استانداردها متغیر است.

از زیر دامنه (سابدامین) استفاده کنیم یا زیر فولدر (سابفولدر)؟

حالا بعد از خواندن این خبر خوب، در ادامه می‌خواهیم مزایا و معایب طراحی وب واکنش گرا و طراحی وب تطبیقی را به شما بگوییم تا بتوانید تکنیک بهتری را برای طراحی وب‌سایت خود انتخاب کنید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز نیز هست. بدین معنی که شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از منابع وردپرس استفاده کنید. منظور از منابع وردپرس امکاناتی مانند قالب ها، پوسته اینجا ها، افزونه ها و … است.

در طراحی آداپتیو می‌توانید صفحه‌های نسخۀ موبایل وب‌سایت خود را کوتاه طراحی کنید؛ اما در طراحی ریسپانسیو، تمام محتوای دسکتاپ به صفحۀ وب موبایل منتقل می‌شود. مگر اینکه تغییری در آن ایجاد کنید.

Report this wiki page